Jeśli w pełni zaakceptujesz to kim jesteś, będziesz wolna!

sobota, 25 września 2010

Słoik na drobniaki, czyli wariacje na temat skarbonki :)


Kurzyły się drobniaki w słoiku ;) więc postanowiłam założyć mu zielony kapelusik , coby zadziałało prawo przyciągania ;)


Odrysowałam otwór słoika :

...dodałam na szablonie 7 cm na "falbankę" i obrysowałam -lekko pijanym- cyrklem ...


Skroiłam dodając po cm (do 1,5) na szew....
 

...zaznaczyłam, gdzie zostawić nie zeszyty fragment na otwór:


...zszyłam...
...i obrzuciłam...tym razem obrzuciłam zygzakiem, a nie overlokiem -czego nie robiłam od lat, bo efekt nie zadowala moich potrzeb estetycznych ;) ale cóż, czasem trzeba się upewnić, że droga na skróty mi nie odpowiada :)...


 ...doszyłam koronkę... przeszyłam ją też bliżej brzegu, by nie odstawała po założeniu na słoik...

...cieńszą koronkę przyszyłam na około, najpierw do prawej strony materiały....

...a następnie przestębnowałam na wierzchu...

Zrobiłam "etykietkę" i przykleiłam do słoiczka :

...."kapelusz" założyłam na słoik , zabezpieczyłam gumką recepturką i związałam koronką ...
Słoik trafił na swoje miejsce zbierać drobniaczki w nowym image....poczuł się doceniony , niech więc teraz przyciąga... money money money 


2 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Chyba go wykorzystam. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zobaczę Twoją wariację na ten temat !
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń